مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 فروردین 1401 ساعت 12:222022-04-11فرهنگي

جوایز دور دوم جشنواره رسانه امام رضا (ع) افزایش یافت


دبیر اجرایی دومین جشنواره رسانه ای بین المللی امام رضا(ع)، جزییات جوایز پیش بینی شده برای تجلیل از آثار برگزیده این دوره جشنواره را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس جوایز دومین دوره جشنواره امام رضا (ع) از سوی دبیرخانه جشنواره اعلام شد.

محسن هوشمند دبیر اجرایی جشنواره درباره برگزاری دوره دوم جشنواره گفت: خرسندیم که برای دومین سال متوالی، جشنواره رسانه ای امام رضا (ع) را به عنوان یک جشنواره تخصصی با موضوع فرهنگ و سیره رضوی برگزار می کنیم تا در این بستر، سطح کمی و کیفی آثار رسانه ای این حوزه تقویت شود و شاهد تولید آثاری بیشتر و بهتر برای ترویج معارف و آموزه های عالم آل محمد (ص) باشیم.

وی افزود: همه کسانی که آثاری را در راستای ترویج فرهنگ و معارف رضوی تولید و در جشنواره رسانه ای امام رضا (ع) شرکت می کنند، اقدامی ارزشمند انجام داده اند که دارای اجر معنوی است و بدون تردید عنایت امام هشتم (ع) شامل حال همه آن ها خواهد شد، بر همین اساس باور ما این است که تمامی شرکت کنندگان در این جشنواره برنده و برگزیده هستند.

هوشمند با تأکید بر هدف گذاری جشنواره درخصوص ارتقای کیفی آثار، ادامه داد: بر این اساس با نگاه ارتقای کیفی جریان رسانه ای در خصوص سیره وجود مبارک امام رضا (ع)، فرایند داوری آثار با حضور جمعی از اساتید شاخص و برجسته حوزه رسانه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوایز دور دوم جشنواره رسانه امام رضا (ع) افزایش یافت

جوایز دور دوم جشنواره رسانه امام رضا (ع) افزایش یافت