مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 فروردین 1401 ساعت 10:572022-04-11سياسي

توسعه توریسم سلامت در دستور کار مراکز درمانی هلال احمر ایران


رییس جمعیت هلال احمر در جلسه شورای مدیران هلال احمر که با حضور رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی برگزار شد، با تاکید بر این که هلال احمر باید در مسیر تحقق شعار سال حرکت کند، - رییس جمعیت هلال احمر در جلسه شورای مدیران هلال احمر که با حضور رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی برگزار شد، با تاکید بر این که هلال احمر باید در مسیر تحقق شعار سال حرکت کند، از توسعه توریسم سلامت در مراکز خارج از کشور هلال احمر خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر پیرحسین کولیوند، رییس جمعیت هلال احمر در جلسه شورای مدیران که با حضور رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی برگزار شد، با اشاره به فضیلت های ماه مبارک رمضان گفت: در ماه مبارک رمضان جمعیت هلال احمر با پیروی از سیره ائمه (ع) توزیع اقلام معیشتی را میان نیازمندان و افراد کمتر برخوردار آغاز کرده و در این عرصه از ظرفیت های خانه هلال استفاده می شود.

وی افزود: عملکرد جمعیت هلال احمر کاملا شفاف خواهد بود و به مردم گزارش می شود تا کمک های آن ها در میان چه اقشاری توزیع شده است تا سطح اعتماد به جمعیت هلال احمر نیز ارتقا یابد.

در همین راستا تلاش ما بر این است تا خانه های هلال جنبه ای اجتماع محور پیدا کرده و در ساماندهی مشکلات اجتماعی نیز به کمک شهروندان آیند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه توریسم سلامت در دستور کار مراکز درمانی هلال احمر ایران

توسعه توریسم سلامت در دستور کار مراکز درمانی هلال احمر ایران