مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 فروردین 1401 ساعت 09:572022-04-11سياسي

وقتی چراغ خانه پیرزن دیشموکی با مطالبه بسیج دانشجویی روشن شد+عکس و فیلم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، بسیج دانشجویی سند افتخاری برای این لشکر مخلص خدا است و مدال افتخاری بر سینه اش نقش بسته و در میدان خدمت به محرومان رخت جهاد بر تن کرده و به فرمان رهبر و مقتدای خود در نهایت اخلاص عمل کرده است.

همچنین در گفتمان مقام معظم رهبری از هنگامی که به عنوان رهبر انقلاب انتخاب شدند، هر ساله نگاه ویژه ای به مجموعه بسیج دانشجویی و قشر مطالبه گر دانشجو وجود داشته است، بنابراین می توان گفت مأموریت ها و رسالت های بسیج دانشجویی توسط امامین انقلاب به خوبی تعریف و مشخص و منجر شده تا بسیج دانشجویی مأموریت محورتر و نقش آفرین تر در عرصه های مختلف جامعه از جمله مطالبه گری ورود کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس؛ وقتی فیلمی از صفحه شخصی خبرنگاری که همراه استاندار و مدیران استانی به دیشموک رفته بود بیرون آمد در فیلم پیرزن دیشموکی با لحن و لهجه زیبای خود به آقای استاندار می گوید که سه تا چهار بار کابل برق خریده ام و دزد شبانه آن را به سرقت می برد و از آقای استاندار تقاضای چند پایه برق را می کند.

  استاندار؛ مدیرعامل شرکت برق استان را فرا می خواند مدیرعامل می آید و عذر بنیاد مسکن و منابع طبیعی را می آورد و استاندار می گوید با مسؤولیت خودم انجام دهید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی چراغ خانه پیرزن دیشموکی با مطالبه بسیج دانشجویی روشن شد+عکس و فیلم

وقتی چراغ خانه پیرزن دیشموکی با مطالبه بسیج دانشجویی روشن شد+عکس و فیلم