مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 فروردین 1401 ساعت 09:522022-04-11اقتصادي

رونمایی از خودرو ارزان قیمت داخلی در بهمن ماه امسال


معاون صنایع حمل و نقل وزارت صمت با بیان اینکه خودرو ارزان قیمت در بهمن ماه امسال رونمایی می شود، گفت: در دنیا قیمت این خودرو کمتر از 6000 دلار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، منوچهر منطقی از برنامه ریزی این وزارتخانه برای تولید خودروی ارزان قیمت خبر داد و گفت: تولید خودروی ارزان قیمت تنها مسئله ایران نبوده و مربوط به تمام کشورها است زیرا خودروهای موجود برای همه جمعیت جهان مناسب نیست و تنها برای 2 میلیارد نفر مناسب است.

وی افزود: دو مسیر موازی در صنعت خودروسازی دنیا ایجاد شده؛ نخست مسیری که برای دهک های درآمدی بالا ایجاد شده و دومین مسیر تولید خودرو برای دهک های درآمدی پایین.

معاون صنایع حمل و نقل وزارت صمت با بیان اینکه خودروی اقتصادی باید به روز بوده، از نظر ظاهری جذابیت لازم را داشته و ارزان قیمت باشد، اضافه کرد: روش نوآوری های مقتصدانه، روشی علمی برای تولید خودروی ارزان قیمت است به این معنا که در این روش ویژگی های لازم و مناسب برای یک خودرو حفظ می شود اما هزینه ها افزایش نمی یابد.

منطقی با بیان اینکه مطالعات مربوط به تولید خودروی ارزان قیمت آغاز و این موضوع با خودروسازان مطرح شده، ادامه داد: از آنجا که این مهم در نامه رییس جمهوری و وزیر صمت نیز آمده، به صورت جدی پیگیر آن هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از خودرو ارزان قیمت داخلی در بهمن ماه امسال

رونمایی از خودرو ارزان قیمت داخلی در بهمن ماه امسال