مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 فروردین 1401 ساعت 09:072022-04-11اقتصادي

سنگ مزارهایی که پنل نیروگاه خورشیدی می شوند/ تولید برق از سنگ مزار


«علیرضا تیموری» مخترع تویسرکانی طرحی نو در انداخته و مرزهای توانستن را درنوردیده، ایده ای همه جانبه و بدون هیچ هزینه اضافی؛ «آرامستان خورشیدی» طرحی است که او ثبت کرده تا هم روی بی پولی را کم کند و هم مرهمی باشد برای قطعی برق و خاموشی دستگاه اکسیژن ساز بیماران، - خبرگزاری فارس-همدان، سولماز عنایتی: علیرضا تیموری جوان تویسرکانی چندصباحی در حوزه نیروگاه های خورشیدی تحقیق و پژوهش کرده تا دست آخر موفق شده طرحی نو دراندازد و مرزهای توانستن را درنوردد.

ایده ای همه جانبه که پاشنه آشیل کارهای بزرگ را نشانه رفته و تیر خلاصی شده بر پیکره سرمایه گذاری کلان.

تا بوده همین بوده سرمایه ابتدایی سدی است برای خشکاندن ایده ها و سوزاندن فکرها اما علیرضای جوان سنت شکنی کرده تا جایی که گام نخست طرحش حل و فصل مسائل مالی است، او حالا مراحل ثبت اختراعش را پیموده و روزنه ای شده برای روشنایی.

پارسال تیغ تیز آفتاب که از سازه های آهنی و سیمانی رسوخ می کرد و چهاردیواری امن مان را می سوزاند را به یاد دارید، می گفتند کمبود برق حاصل شده و تاسیسات فرسوده جوابگوی نیاز مردم نیست.

آقای تیموری اما چاره ای کرده برای کمبودها آن هم بدون تزریق هزینه، پس گام دوم ایده نابش برقرسانی به مردم این مرز و بوم است از شمال تا جنوب، از شرق تا غرب.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سنگ مزارهایی که پنل نیروگاه خورشیدی می شوند/ تولید برق از سنگ مزار

سنگ مزارهایی که پنل نیروگاه خورشیدی می شوند/ تولید برق از سنگ مزار