مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 فروردین 1401 ساعت 03:322022-04-11بين الملل

فرار به جلوی رژیم صهیونیستی؛ 400 حمله هوایی علیه مواضع ایران در منطقه


روزنامه وال استریت ژورنال به نقل از منابع نظامی ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که این رژیم از سال 2017 تا کنون بیش از 400 حمله هوایی علیه مواضع ایران و متحدانش در منطقه انجام داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال در گزارشی با عنوان جنگی بین جنگها علیه ایران به نقل از منابع رژیم صهیونیستی گزارش داد که ارتش اسراییل از سال 2017 تا کنون بیش از 400 حمله هوایی در سوریه و دیگر مناطق غرب آسیا در راستای اقدامات خود علیه ایران و متحدان این کشور در منطقه انجام داده است.

این منابع مدعی هستند که بیشتر این حملات در سوریه و حومه دمشق و تعدادی نیز علیه اهداف کوچکتر در لبنان و عراق انجام شده است.

  براساس این گزارش، مقامات رژیم صهیونیستی کمپین خود را با نام جنگی بین جنگها با هدف بازدارندگی در برابر ایران و تضعیف توان این کشور برای ضربه زدن به اسراییل نامگذاری کرده اند.

  با این حال، تحلیلگران نظامی صهیونیستی مدعی هستند که حملات هوایی اسراییل در سوریه جاه طلبیهای ایران را مختلف کرده است اما در عین حال درگیری را به عرصه های دیگر نیز کشانده است.

  این درحالیست که طی ماههای اخیر شکستهای متنوعی را در داخل فلسطین اشغالی در برابر فلسطینی ها و در خارج در برابر ایران متحمل شده است؛ از جمله حمله موشکی اخیر به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرار به جلوی رژیم صهیونیستی؛ 400 حمله هوایی علیه مواضع ایران در منطقه

فرار به جلوی رژیم صهیونیستی؛ 400 حمله هوایی علیه مواضع ایران در منطقه