مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 22:322022-04-10سياسي

هنر انقلاب اسلامی تربیت آوینی ها و سلیمانی هاست


عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه هنر انقلاب اسلامی تربیت شهید آوینی ها و شهید سلیمانی هاست، گفت: هنرمند کسی است که برای تبیین واقعیت های جامعه گام بردارد و در مقابل روشنفکران بی تعهد ایستادگی کند و اجازه ندهد تفکر پوچ آنان در جامعه ترویج یابد.

- محمد حسین صفار هرندی 21 فروردین ماه، در همایش هنر انقلاب اسلامی گرامیداشت سالروز شهادت سید مرتضی آوینی در سالن سلمان ساوجی ساوه اظهار کرد: پرداختن به هنر انقلاب اسلامی شهید آوینی را از دیگران متمایز می کند چرا که هنر انقلاب دامنه تاثیر گسترده ای دارد.

وی افزود: هنر انقلاب اسلامی این است که به برکت این انقلاب، کشورهای ضعیفی نظیر یمن توانسته است هر وقت که اراده کند تا عمق خاک عربستان پیشروی می کند که یک صحنه زیبای هنرمندانه است.

هنرمندی به این است که معادلات ظالمانه جهان تغییر یابد.

صفارهرندی بیان کرد: تصویر زیبایی که امام راحل در عصر خویش ترسیم کرد و بر تقسیم جهان توسط دو ابرقدرت شرق و غرب خط بطلان کشید یک کار هنرمندانه است که به برکت انقلاب اسلامی شکل گرفت.

وی تصریح کرد: سید شهیدان اهل قلم در دورانی هنر انقلاب را به تصویر کشید که هنوز فتوحات انقلاب بطور کامل دیده نشده بود و امروز ایران اسلامی افتخارات زیادی در کنار جنگ هشت ساله بدست آورده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنر انقلاب اسلامی تربیت آوینی ها و سلیمانی هاست

هنر انقلاب اسلامی تربیت آوینی ها و سلیمانی هاست