مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 20:172022-04-10سياسي

تجربه نگاری از فعالیت 100 امام محله استان اردبیل آغاز شد


راهیار منطقه ای شمالغرب بنیاد هدایت از آغاز تجربه نگاری فعالیت امامان محله خبر داد و گفت: در استان اردبیل 100، امام محله با فعالیت شایسته خود الگویی در عرصه تبلیغ هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل و به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل، حجت الاسلام یاسین حسن زاده در سفر به استان اردبیل در جلسه مشترک با مدیرکل تبلیغات اسلامی استان در سخنانی هدف از این سفر را اجرای عملیات رمضان با موضوع تجربه نگاری از فعالیت امامان محله عنوان و اظهار کرد: اخلاص، رمز موفقیت در کارهای فرهنگی و تبلیغی است و لازمه کارهای تشکیلاتی و تعالی آن، فعالیت جهادی و خالصانه است.

وی افزود: نباید مساجد صرفا به اقامه نماز محدود شود و لازم است مساجد در عرصه های اجتماعی وارد شود و تمام فعالین فرهنگی را تحت مدیریت خود قرار داده و نیازهای مردم را شناسایی و حل کنند.

همان طور که مقام معظم رهبری برای امر تبیین و روشنگری همگان را موظف به انجام این امر کرده ما هم باید از ایشان الگو بگیریم.

مسجد باید مرکز انقلاب اسلامی باشد راهیار مناطق شمالغرب کشور بر توجه به کارکرد مساجد در امور فرهنگی و تبلیغی تاکید کرد و گفت: در مدینه الرسول(ص) وقتی پیامبر(ص) به امر خدای متعال تشکیل حکومت داد پایگاه اصلی حکومت خود را در مسجد قرار داد، امروز هم باید در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجربه نگاری از فعالیت 100 امام محله استان اردبیل آغاز شد

تجربه نگاری از فعالیت 100 امام محله استان اردبیل آغاز شد