مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 19:122022-04-10سياسي

ضرورت احیای مکتب تبریز در معماری


عضو شورای شهر تبریز خواستار احیای مکتب تبریز در معماری شد و گفت: معتقدم در یک مسابقه طراحی، ساختمان ویژه با معماری های خاص تبریز طراحی شود - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، سیدکاظم زعفرانچی در جلسه علنی شورای شهر تبریز که نخستین حضور رسمی یعقوب هوشیار به عنوان شهردار تبریز در صحن شورا بود، با اشاره به اینکه پیشنهاداتی برای مدیریت بهتر شهری ارائه می شود، اظهار کرد: تامین نیازهای اولیه شهروندان از جمله آسفالت شهری اولویت شهردار جدید باشد.

  وی با بیان اینکه بافت فرسوده تبریز باید به مرکز ثقل شهرسازی تبدیل شود، گفت: شهرداری می تواند با پروانه رایگان، تراکم بیشتر و عوارض کمتر طرح های تشویقی برای افزایش ساخت و ساز در مرکز شهر و بافت فرسوده اقدام کند.

  عضو شورای شهر تبریز تاکید کرد: شهرداری نمی تواند به تنهایی همه امور شهر را انجام دهد از این رو ظرفیت انبوه سازان در بافت فرسوده استفاده شود.

  وی با اشاره به اینکه مسکن ملی و مسکن مهر در خارج از محدوده شهری تبریز احداث می شود، ادامه داد: معتقدم بجای احداث شهرک های مسکونی در 30 کیلومتری شهر تبریز، در بافت فرسوده این امکان را برای انبوه سازی فراهم کنیم تا مسکن ارزان قیمت در اختیار شهروندان قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت احیای مکتب تبریز در معماری

ضرورت احیای مکتب تبریز در معماری