مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 18:372022-04-10ورزشي

لغو روادید ایران و قطر برای پشتیبانی از جام جهانی ضروری است


معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: تایید لغو روادید بین ایران و قطر یکی از ضرورت های موفقیت ایران در پشتیبانی از جام جهانی 2022 قطر است.

- ، علی اصغر شالباف عصر یکشنبه در نشست بررسی توانمندیها و برنامه ریزی های ایران برای پشتیبانی از جام جهانی اظهار داشت: هم اکنون پیشنهاد لغو روادید از سوی این وزارتخانه به دستگاه های ذیصلاح ارایه و موافقت اولیه با آن نیز اخذ شده است.

وی اضافه کرد: اما برای اجرای آن به منظور تحقق اهداف ایران برای پشتیبانی از جام جهانی فوتبال 2022 قطر نیازمند تصویب این پیشنهاد در مراجع ذیصلاح و ابلاغ آن از سوی معاون اول رییس جمهور هستیم.

شالباف افزود: با لغو روادید بین ایران و قطر می توان گام بسزایی در جذب تماشاگران بازی های جام جهانی داشته باشیم و معتقدم این اقدام باید در کمترین زمان ممکن به تصویب نهایی برسد.

وی یادآور شد: اطلاع رسانی ظرفیت های ایران برای پذیرش مسافران با همکاری وزارت ورزش و جوانن، امور خارجه در کشورهای مختلف، تصویب و اعلام قیمت تورها از نقاط مختلف کشور به مقصد قطر از دیگر مواردی است که تصمیمات مربوط به آن باید در کمترین زمان ممکن نهایی شود تا فعالان بخش خصوصی بتوانند به راحتی برای جذب مسافران داخلی و خارجی اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لغو روادید ایران و قطر برای پشتیبانی از جام جهانی ضروری است

لغو روادید ایران و قطر برای پشتیبانی از جام جهانی ضروری است