مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 15:472022-04-10سياسي

تمام تلاش مرکز وکلای قوه قضاییه فعالیت به عنوان همکار دستگاه قضایی است


رییس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه ی قضاییه آذربایجان شرقی گفت: تمام تلاش مرکز بر این است تا به عنوان یکی از همکاران و همیاران دستگاه قضایی فعالیت کند و تا حد امکان و بضاعت خود در کاهش پرونده های ورودی به دستگاه قضایی تقش آفرین باشد.

- رییس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه ی قضاییه استان: تمام تلاش مرکز وکلای قوه قضاییه فعالیت به عنوان همکار دستگاه قضایی است ایسنا/آذربایجان شرقی رییس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه ی قضاییه آذربایجان شرقی گفت: تمام تلاش مرکز بر این است تا به عنوان یکی از همکاران و همیاران دستگاه قضایی فعالیت کند و تا حد امکان و بضاعت خود در کاهش پرونده های ورودی به دستگاه قضایی تقش آفرین باشد.

معصومه فرهادی روز یکشنبه، 21 فروردین در نشست خبری به مناسبت بیست ودومین سال تأسیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه ی قضاییه اظهار کرد: این مرکز در سال 1379 تاسیس شده و هدف اصلی از تاسیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه ی قضاییه صیانت از حقوق عامه و تحقق دسترسی عادلانه ی عموم مردم به خدمات حقوقی است.

وی ادامه داد: امروز در خانواده ی بزرگ مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه ی قضاییه شاهد فعالیت بیش از 48 هزار وکیل و کارشناس رسم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام تلاش مرکز وکلای قوه قضاییه فعالیت به عنوان همکار دستگاه قضایی است

تمام تلاش مرکز وکلای قوه قضاییه فعالیت به عنوان همکار دستگاه قضایی است