مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 13:172022-04-10فرهنگي

افتتاح جشنواره عکس «رمضان در قاب خوراکی ایرانی»


جشنواره عکس «رمضان در قاب خوراکی ایرانی» افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، جشنواره عکس رمضان در قاب خوراکی ایرانی امروز یکشنبه 21 فروردین ماه 1401 با همکاری دفتر توسعه گردشگری داخلی معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و موسسه فرهنگی و هنری مهرسان آغاز به کار کرد.

آیین افتتاحیه جشنواره عکس رمضان در قاب خوراکی ایرانی با حضور مصطفی فاطمی مدیرکل دفتر توسعه گردشگری داخلی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، مهرشاد کاظمی رییس ستاد گردشگری شهرداری تهران , حجت السلام سید علی حسینی مدیر کل هماهنگی روابط دولت و مجلس، جمشید حمزه زاده رییس جامعه هتلداران کشور و حسین رفیعیان مدیرعامل پردیس فرهنگی هنری مهرسان برگزار شد.

فاطمی نوع نگاهی که در این نمایشگاه به تنوع غذایی ایران شده است را متفاوت عنوان کرد و گفت: این نمایشگاه و عکس های به نمایش درآمده عمده فرهنگ غذای ایران را معرفی می کند و هر کدام از این عکس ها تنوع غذایی و پوشش هر منطقه را نشان می دهند.

وی ادامه داد: تنوع فرهنگی ایران و تلاقی فرهنگ های گوناگون، ماهیت ایران را شکل می دهد که مجموعه آیین ها، فرهنگ ها و رسوم کشور سرمایه های گردشگری محسوب می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح جشنواره عکس «رمضان در قاب خوراکی ایرانی»

افتتاح جشنواره عکس «رمضان در قاب خوراکی ایرانی»