مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 12:522022-04-10اقتصادي

خسارت سرمازدگی به کشاورزی 22 استان/ سرمازدگی شدید کشاورزی یزد، کرمان و فارس


عضو هیئت مدیره صندوق بیمه کشاورزی کشور با اشاره به آسیب سرمازدگی به محصولات کشاورزی 22 استان، گفت: بیشترین خسارت به محصولات کشاورزی استان های یزد، - ایسنا/یزد عضو هیئت مدیره صندوق بیمه کشاورزی کشور با اشاره به آسیب سرمازدگی به محصولات کشاورزی 22 استان، گفت: بیشترین خسارت به محصولات کشاورزی استان های یزد، کرمان و فارس وارد شده است.

دکتر نیازعلی ابراهمیی پاک در جریان بازدید مناطق خسارت دیده کشاورزی استان یزد در اثر سرمازدگی های اخیر، اظهار کرد: امسال دو مرحله سرمازدگی در کشور اتفاق افتاد و محصولات زراعی و باغی 22 استان را تحت تأثیر قرار داد.

وی ادامه داد: مقدار خسارت وارد شده به نسبت استان های مختلف و از لحاظ شکوفه زدن درختان، متفاوت بوده است.

ابراهیمیپاک گفت: با توجه به بیمهنامه و تعهدی که انجام شده، به کشاورزان خسارت دیده، بعد از بررسی ها و جهت جبران خسارت، غرامت داده می شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش خاطرنشان کرد: حدوداً دو سال است که به پسته ایران به دلیل سرمازدگی خسارت وارد می شود و احتمال دارد در سال های آینده هم با پدیده سرمازدگی مواجه شویم.

عضو هیئت مدیره صندوق بیمه کشاورزی کشور گفت: برای پیشگیری و کاهش خسارت در سال های آینده،علاوه بر ارائه تسهیلات، کشاورزان باید از روش های دانش بنیان و دیگر روش ها برای جلوگیری از س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت سرمازدگی به کشاورزی 22 استان/ سرمازدگی شدید کشاورزی یزد، کرمان و فارس

خسارت سرمازدگی به کشاورزی 22 استان/ سرمازدگی شدید کشاورزی یزد، کرمان و فارس