مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 12:372022-04-10سياسي

مشکلات صنعت خودرو از فعالیت مافیا حکایت دارد


عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور، با انتقاد از عدم کنترل بازار خودرو در حوزه قیمت، کیفیت و خدمات پس از فروش، گفت: این مسئله از عدم کفایت مسئولان و وجود مافیای قدرت و ثروت حکایت دارد که راه علاج آن در دست دولت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام محمد صفری ملک میان نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی، در جلسه علنی امروز و در نطق میان دستور، از تلاش های رییس جمهور و دولتمردان در رفع مشکلات کشور تشکر کرد و با بیان اینکه مسائل کشور را با برنامه ریزی مدون و صحیح می توان حل کرد، اظهار داشت: تا وقتی سیاستگذاری ها و مدیریت امور مغایر با علم و دانش باشد، نتیجه ای نخواهد داشت؛ اگر تولید بر پایه دانش باشد، مرغدار جوجه یک روزه را معدوم نمی کند، کشاورز سیب زمینی را مدفون نمی کند، دامدار دام مولدش را نمی فروشد، شالیکار زمینش را به زمین خوار نمی فروشد و گوجه فرنگی 30 هزار تومان نمی شود.

وی افزود: آنچه رهبر معظم انقلاب طی دو دهه اخیر در راستای هدفگذاری برای رسیدن به تمدن نوین اسلام ی مطرح کرده و از دانش بنیان شدن امور یاد می کنند، تنها راه عبور از وضع موجود به وضع مطلوب است.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور، در ادامه با انتقاد از عدم کنترل بازار خودرو در حوزه قیمت، کیفیت و خدمات پس از فروش، گفت: این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات صنعت خودرو از فعالیت مافیا حکایت دارد

مشکلات صنعت خودرو از فعالیت مافیا حکایت دارد