مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 12:222022-04-10پزشكي

تلاش پزشکان جان مادر باردار کنارکی را نجات داد


مدیر داخلی و مترون بیمارستان کنارک گفت: تلاش پزشکان جان خانم زاهده بلوچ مادرباردار جوان 21 ساله اهل کنارک را نجات داد.

- سمیه فیضی مدیر داخلی و مترون بیمارستان کنارک در گفت وگو با ایسنا افزود: این بیمار با سابقه فشار خون و تشنج ساعت 1و 30 دقیقه وارد بیمارستان کنارک شده و با توجه به سطح هوشیاری پایین به بخش اورژانس انتقال پیدا کرده و شروع به تشنج می کند.

وی ادامه داد: دکتر ایزدی متخصص بیهوشی و متخصص زنان بر بالین بیمار حاضر میشود بعد معاینه متوجه میشود ضربان قلب جنین در حال افت است و هر لحظه امکان مرگ جنین وجود دارد لذا به اتاق عمل اعلام می شود تمام همکاران به حالت آماده باش در بیمارستان حاضر می شوند و بیمار به اتاق عمل انتقال می شود.

وی از تلاش ها و زحمات دکتر شروان فامیلی متخصص جراح عمومی و رییس بیمارستان کنارک، دکتر طاهره حاجیان متخصص زنان و زایمان، خانم دکتر ایزدی متخصص بیهوشی و دکتر فاطمه بداغی متخصص اطفال برای نجات جان نوزاد و مادر تشکر و قدردانی کرد.

مدیر داخلی بیمارستان کنارک با اشاره به اینکه با اقدام به موقع و وقت طلایی که وجود داشت عمل سزارین به درستی انجام شد و نوزاد با آپکار 8 و سیانوتیک بدنیا امد سریعا اقدام احیا نوزاد انجام شد که خوشبختانه موفقیت آمیز بود و حال عمومی مادر استیبل شده و فشار خون از 210 به 150 رسانده ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش پزشکان جان مادر باردار کنارکی را نجات داد

تلاش پزشکان جان مادر باردار کنارکی را نجات داد