مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 12:022022-04-10سياسي

تکمیل پرونده 14 هزار نفر از فارس در طرح مسکن ملی


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان فارس گفت: 14 هزار و 196 نفر در استان فارس پرونده مسکن ملی آنان تکمیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عطا الله زمانی صبح یکشنبه در نشستی خبری بیان کرد: در حوزه عمران روستایی که یکی از اهدافی است که در این اداره کل مد نظر است فعالیت های خوبی در قالب طرح هادی اجرایی شده است لازم به ذکر است که بهسازی روستا، زیباسازی، آسفالت و … از جمله اقداماتی است که عاملی برای مهاجرت معکوس است.

وی اضافه کرد: در بازسازی مسکن روستایی نسبت به ارائه تسهیلات و کمک های دولتی، تأمین کمک های بلاعوض اقدام شد این در حالی است که این دستگاه نقش ویژه ای در ارائه خدمات مسکن مهر به شهرهایی که کمتر از 25 هزار نفر شهروند دارند ارائه کرده است.

او ادامه داد: 123 شهر کمتر از 100 هزار نفر در استان فارس وجود دارند که در طرح نهضت ملی مسکن این نهاد مکلف است تا خدمات به مردم ارائه دهد این در حالی است که بر اساس تکالیف دولتی 200 هزار مسکن روستایی و 200 هزار واحد هم بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مکلف به ساخت است.

زمانی در ادامه یادآور شد: با توجه به نامگذاری سال با عنوان تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین سامانه ای مبتنی بر فضای مجازی در نظر گرفته شده تا روستاییان هرگونه درخواست مبنی بر دریافت مجوز، نوسازی و دریافت تسهیلات را در قالب این سامانه ارا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل پرونده 14 هزار نفر از فارس در طرح مسکن ملی

تکمیل پرونده 14 هزار نفر از فارس در طرح مسکن ملی