مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 11:372022-04-10ورزشي

راهیابی پنج بانوی ورزشکار ایرانی به مسابقات جودو کشورهای اسلامی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، علیرضا صفی زاده اظهار داشت: مسابقات انتخابی تیم ملی جودو بانوان با حضور دبیرکل فدراسیون جودو، نایب رییس بانوان، - مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان همدان گفت: پنج جودوکار این استان جواز حضور در مسابقات جودو بانوان کشورهای اسلامی را کسب کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، علیرضا صفی زاده اظهار داشت: مسابقات انتخابی تیم ملی جودو بانوان با حضور دبیرکل فدراسیون جودو، نایب رییس بانوان، سرمربی و مربی تیم ملی در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد و پنج جودوکار این استان با درخشش در این رقابت ها به اردوی تیم ملی راه یافتند.

وی بیان کرد: در این مسابقات و در وزن منهای 48 کیلوگرم شیوا جهانگیری از همدان عنوان قهرمانی را کسب کرد، در وزن منهای 57 کیلوگرم نیز مبینا عزیزی از همدان دوم شد.

صفی زاده خاطرنشان کرد: همچنین در وزن منهای 63 کیلوگرم زهرا خانیان به مقام دوم رسید و در وزن منهای 78 کیلوگرم مریم بربط عنوان قهرمانی را به دست آورد.

وی یادآور شد: در وزن به اضافه 78 کیلوگرم نیز فرزانه احدی راد از همدان با کسب مقام سومی، پنجمین سهمیه منتخب استان همدان در تیم ملی جودو بانوان کشور را به دست آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهیابی پنج بانوی ورزشکار ایرانی به مسابقات جودو کشورهای اسلامی

راهیابی پنج بانوی ورزشکار ایرانی به مسابقات جودو کشورهای اسلامی