مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 09:022022-04-10سياسي

شهید صیاد شیرازی الگوی تمام عیاری برای نسل های آینده به ویژه نیروهای مسلح است


وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پیامی ضمن گرامیداشت سالروز شهادت سپهبد صیاد شیرازی، نوشت: او الگو و سرمشق زنده و تمام عیاری برای نسل های آینده به ویژه نیروهای مسلح است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به مناسبت سالگرد شهادت سپهبد صیاد شیرازی پیامی صادر کرد.

متن پیام او بدین شرح است: بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِیمِ رَبِّ أَدْخِلْنِی مُدْخَلَ صِدْقٍ وَأَخْرِجْنِی مُخْرَجَ صِدْقٍ وَاجْعَلْ لِی مِنْ لَدُنْکَ سُلْطَانًا نَصِیرًا بیست و سه سال از آسمانی شدن و ترور ناجوانمردانه امیر سپهبد شهید علی صیاد شیرازی توسط جریان نفاق این کوردلان تاریخ می گذرد، اما هنوز آن شهید عالی مقام همچون ستاره ای نورانی و تابناک بر تارک ایران اسلامی می درخشد و الگو و سرمشق زنده و تمام عیاری برای نسل های آینده به ویژه نیروهای مسلح می باشد.

امیر سپهبد شهید علی صیادشیرازی اسوه و الگوی تقوا، فداکاری، اندیشه ورزی و ولایت پذیری بود و انجام وظایف و ماموریت های محوله در نظام مقدس جمهوری اسلامی را همچون فریضه ای الهی واجب و ضروری می دانست، لذا راز بزرگی و موفقیت او در خدمت به انقلاب و بدست آوردن پیروزی های عظیم در دوران جنگ تحمیلی به واسطه همین خصوصیاتی است که در وی تجمیع شده بود،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید صیاد شیرازی الگوی تمام عیاری برای نسل های آینده به ویژه نیروهای مسلح است

شهید صیاد شیرازی الگوی تمام عیاری برای نسل های آینده به ویژه نیروهای مسلح است