مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 08:322022-04-10اقتصادي

اعمال محدودیت مصرف برق برای صنایع در چهارمحال و بختیاری


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری گفت: در سال جاری نیز مانند سال گذشته برای صنایع محدودیت هایی در مصرف برق در نظر گرفته می شود که از طریق وزارت صنعت، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری گفت: در سال جاری نیز مانند سال گذشته برای صنایع محدودیت هایی در مصرف برق در نظر گرفته می شود که از طریق وزارت صنعت، معدن و تجارت به این مراکز ابلاغ می شود.

مجید فرهزاد در گفت وگو با ایسنا درخصوص قطعی برق در فصول بهار و تابستان، اظهار کرد: انتظار می رود در سال جاری نیز شاهد ناترازی تولید و مصرف برق باشیم و براساس پیش بینی ها نسبت به سال گذشته به دلیل تغییر در فرهنگ مصرف و همچنین افزوده شدن مشترکان جدید به سیستم مخصوصا مشترکان صنعتی بزرگ حدود شش تا هفت درصد افزایش در مصرف برق رخ خواهد داد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری افزود: لازم است یک برنامه جامع مدیریت مصرف برق در حوزه کشاورزی، صنعت، مراکز اداری و.

تهیه شود همچنین درخصوص بخش خانگی نیز درصورت نیاز برنامه ریزی صورت می گیرد و امیدواریم در این صورت فصول گرم سال بدون مشکل و کمبود برق سپری شود.

وی خاطرنشان کرد: در سال جاری نیز مانند سال گذشته برای صنایع محدودیت هایی در مصرف برق در نظر گرفته می شود که از طریق وزارت صنعت،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال محدودیت مصرف برق برای صنایع در چهارمحال و بختیاری

اعمال محدودیت مصرف برق برای صنایع در چهارمحال و بختیاری