مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 22:022022-04-09ورزشي

مهمترین ماموریت ورزشی استان ارتقای سرانه ورزش آذربایجان غربی


استاندار آذربایجان غربی با اشاره به پایین بودن سرانه ورزشی استان به ویژه در برخی شهرستان ها، گفت: ارتقای شاخص های این حوزه، مهمترین ماموریت مدیریت ورزش استان تا پایان دولت سیزدهم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، محمدصادق معتمدیان بعد از ظهر امروز در جلسه شورای ورزش آذربایجان غربی اظهار داشت: سرانه ورزشی استان به ویژه در برخی شهرستان های استان پایین است و یک از الویت های و ماموریت های دولت مدیریت ورزش استان تا پایان دولت سیزدهم خواهد بود وی با اشاره به اینکه توسعه اماکن ورزشی در مناطق مختلف استان ضروری است تصریح کرد: با توجه به برنامه ریزی مناسب بایستی زمینه ارتقای جایگاه استان بین استان های مختلف کشور را در سرانه و زیرساخت های ورزشی فراهم کنیم.

استاندار آذربایجان غربی گفت: برای ارتقای جایگاه ورزش استان لازم است از ظرفیت های مختلف مانند اعتبارات استانی و ملی، ظرفیت بخش خصوصی، توان سخت افزاری نهادهای مختلف و همچنین خیّران بیشتر استفاده شود.

معتمدیان عنوان کرد: اولویت بندی در اجرای طرح های ورزشی بسیار ضروری است و طرح هایی که بیش از 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارند باید در اولویت اجرا و اتمام قرار گیرند.

استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر نگاه ویژه دولت به توزیع متوازن امکانات در کشور ادامه داد: جبران عقب ماندگی ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهمترین ماموریت ورزشی استان ارتقای سرانه ورزش آذربایجان غربی

مهمترین ماموریت ورزشی استان ارتقای سرانه ورزش آذربایجان غربی