مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 20:472022-04-09سياسي

بیانیه مجمع هماهنگی نیروهای جبهه انقلاب قم درباره وضعیت فضای مجازی


مجمع هماهنگی نیروهای جبهه انقلاب اسلامی استان قم در بیانیه ای خطاب به مسئولین و نخبگان کشور خواستار رسیدگی به ناهنجاری های موجود در فضای مجازی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، بیانیه مجمع هماهنگی نیروهای جبهه انقلاب قم خطاب به بزرگان، نخبگان و موثرین کشور در موضوع وضعیت فضای مجازی به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم الَّذِینَ یُبَلِّغُونَ رِسَالَاتِ اللَّهِ وَیَخْشَوْنَهُ وَلَا یَخْشَوْنَ أَحَدًا إِلَّا اللَّهَ وَکَفَیٰ بِاللَّهِ حَسِیبًا حضرات علمای اعلام ، اساتید دانشگاه ، نخبگان و سرآمدان علمی ، فرهنگی و سیاسی سلام علیکم و رحمه الله مدت مدیدی است دلسوزان جامعه و انقلاب خطر هجمه ولنگاری در فضای مجازی را گوشزد کرده اند و رهبرمعظم انقلاب این فضای رها شده را قتلگاه نوجوانان و جوانان معرفی نموده اند.

اما رفع و دفع این قتلگاه نرم؛  از سوی مسؤلین و نمایندگان مجلس هنوز به رسمیت شناخته نشده و بر سر مسائل سلیقه ای و مصالح سیاسی برخی افراد؛ طرح صیانت از فضای مجازی در هاله ای از سکوت رفته است تا ما هر روز شاهد از دست رفتن نوجوانان و جوانان این مرز و بوم در ترور سخت و نرم باشیم .

با توجه به امر مقام معظم رهبری بر وجوب جهاد تبیین، امروزه یکی از خطوط مقدم تبیین؛ پاسخ متصدیان طرح صیانت از فضای مجازی است که توجه به تصویب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه مجمع هماهنگی نیروهای جبهه انقلاب قم درباره وضعیت فضای مجازی

بیانیه مجمع هماهنگی نیروهای جبهه انقلاب قم درباره وضعیت فضای مجازی