مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 19:222022-04-09ورزشي

اتمام پروژه های در دست ساخت ورزشی آذربایجان غربی با جدیت پیگیری شود


استاندار آذربایجان غربی با اشاره به پایین بودن سرانه ورزشی استان به ویژه در برخی شهرستان ها، گفت: ارتقای شاخص های این حوزه، مهمترین ماموریت مدیریت ورزش استان تا پایان دولت سیزدهم است.

- ایسنا/آذربایجان غربی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به پایین بودن سرانه ورزشی استان به ویژه در برخی شهرستان ها، گفت: ارتقای شاخص های این حوزه، مهمترین ماموریت مدیریت ورزش استان تا پایان دولت سیزدهم است.

محمدصادق معتمدیان امروز 20 فروردین در جلسه شورای ورزش آذربایجان غربی با تاکید بر ضرورت توسعه اماکن ورزشی در مناطق مختلف استان، افزود: باید با برنامه ریزی مناسب، زمینه ارتقای جایگاه استان بین استان های مختلف کشور را در سرانه و زیرساخت های ورزشی فراهم کنیم.

وی اضافه کرد: در این راستا از ظرفیت های مختلف به ویژه اعتبارات استانی و ملی، ظرفیت بخش خصوصی، توان سخت افزاری نهادهای مختلف و همچنین خیّران بیشتر استفاده شود.

استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر نگاه ویژه دولت به توزیع متوازن امکانات در کشور ادامه داد: جبران عقب ماندگی ها در همه بخش ها از جمله مهمترین برنامه های دولت است و همین امر در حوزه ورزش نیز با جدیت دنبال می شود.

معتمدیان اولویت بندی در اجرای طرح های ورزشی را بسیار ضروری دانست و اظهار کرد: طرح هایی که بیش از 50 درصد پیشرفت فی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتمام پروژه های در دست ساخت ورزشی آذربایجان غربی با جدیت پیگیری شود

اتمام پروژه های در دست ساخت ورزشی آذربایجان غربی با جدیت پیگیری شود