مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 18:372022-04-09سياسي

سردیس شهید آوینی در بندرعباس رونمایی می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، سعید عبدلی زاده، رییس حوزه هنری استان هرمزگان ظهر امروز در نشست خبری با اشاره به سالروز شهادت سید شهیدان اهل قلم سید مرتضی آوینی و آغاز هفته هنر انقلاب اسلامی، اظهار کرد: هفته هنرهای انقلاب اسلامی یک فرصت برای تبیین دوباره شاخص های هنر انقلاب، معرفی آثار استان و تجلیل هنرمندان خالق این تولیدات است.

وی بیان کرد: به تعبیر امام(ره) هنر نشان دهنده نقاط کور و مبهم معضلات اجتماعی، سیاسی و اقتصادی و ترسیم کننده ی عدالت و شرافت است.

اگر ما بتوانیم چنین هنری داشته باشیم، طبق کلام امام و رهبری، آن هنر در خدمت مردم و انقلاب و حل مسائل جامعه و ارتقای سطح اندیشه جامعه است.

  رییس حوزه هنری استان تشریح کرد: اهم برنامه هایی که در هفته هنر انقلاب اسلامی در استان هرمزگان برنامه ریزی گردیده شامل معرفی آثار تولید شده توسط هنرمندان بومی در یک سال اخیر، حضور و معرفی آثار هنرمندان شاخص در رسانه ها، تجلیل از شهدا و خانواده شهدای هنرمند، برگزاری نمایشگاه تجسمی آثار 30 هنرمند شاخص کشوری به صورت حضوری، رونمایی از سردیس شهید آوینی در بندرعباس، نشست هنرمندان با امام جمعه محترم بندرعباس، رونمایی از چندین مستند و کتاب اثر هنرمندان هرمزگانی خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردیس شهید آوینی در بندرعباس رونمایی می شود

سردیس شهید آوینی در بندرعباس رونمایی می شود