مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 18:172022-04-09بين الملل

نگرانی عراق نسبت به خروج سرکرده های داعش از زندان های شبه نظامیان آمریکا


مشاور امنیت ملی عراق امروز شنبه بار دیگر نسبت به احتمال خروج عناصر و سرکرده های داعش از زندان های تحت کنترل شبه نظامیان آمریکا در شرق سوریه ابراز نگرانی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، قاسم الاعرجی مشاور امنیت ملی عراق امروز شنبه در گفت وگو با خبرگزاری رسمی عراق گفت: وجود اردوگاه الهول در شرق سوریه تهدیدی واقعی محسوب می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازموازین نیوز ، الاعرجی افزود: بیش از 12 هزار تروریست در نزد نیروهای دموکراتیک سوریه هستند و داعش هم تلاش هایی برای شکستن این زندان ها انجام داده است؛ در حالی که  اکثر سرکرده های داعش در این زندان ها هستند.

الاعرجی پیش از این نیز بارها در دیدار با مسئولین آمریکایی و نمایندگان سازمان ملل  بر لزوم حل پرونده اردوگاه الهول تاکید کرده و همچنین گفته بود که  بیش از 10 هزار تروریست، از اتباع بیش از 50 کشور، در حال حاضر، در زندان های نیروهای دموکراتیک سوریه در الحسکه در شمال شرق سوریه حضور دارند و تهدید واقعی برای منطقه و جهان به شمار می روند.

اردوگاه الهول، در 15 کیلومتری مرزهای مشترک سوریه و عراق واقع شده و  بزرگترین اردوگاه عناصر داعش در عراق و سوریه محسوب می شود که تحت کنترل  نیروهای دموکراتیک سوریه (قسد) وابسته به آمریکا، قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی عراق نسبت به خروج سرکرده های داعش از زندان های شبه نظامیان آمریکا

نگرانی عراق نسبت به خروج سرکرده های داعش از زندان های شبه نظامیان آمریکا