مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 15:472022-04-09سياسي

سینه طلاب جهادی آماج تیر مزدوران صهیون _ سعودی است


آیت الله علی اکبر رشاد در واکنش به حادثه تروریستی حرم رضوی و کشتار بیرحمانه دو طلبه جهادگر گفت: من از فاجعه تعرض به سه تن از طلاب در بارگاه ثامن الحجج (ع) و شهادت دو طلبه مظلوم از سوی یک تروریست تکفیری، - آیت الله علی اکبر رشاد در واکنش به حادثه تروریستی حرم رضوی و کشتار بیرحمانه دو طلبه جهادگر گفت: من از فاجعه تعرض به سه تن از طلاب در بارگاه ثامن الحجج (ع) و شهادت دو طلبه مظلوم از سوی یک تروریست تکفیری، جوان خام بیسواد احیانا جاهل و ناآشنا به مسائل پیچیده امروز جهان که قاعدتا بازیچه جریان هاست، ابراز تأسف می کنم.

این دریغ و حسرت وقتی جانکاه تر می شود که به یاد بیاوریم این طلاب شهید از جانبازان و دلسوختگانی بودند که عمده وقتشان را صرف محرومیت زدایی در حاشیه شهر مشهد می کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله علی اکبر رشاد در واکنش به حادثه تروریستی حرم رضوی و کشتار بیرحمانه دو طلبه جهادگر گفت: من از فاجعه تعرض به سه تن از طلاب در بارگاه ثامن الحجج (ع) و شهادت دو طلبه مظلوم از سوی یک تروریست تکفیری، جوان خام بیسواد احیانا جاهل و ناآشنا به مسائل پیچیده امروز جهان که قاعدتا بازیچه جریان هاست، ابراز تأسف می کنم.

این دریغ و حسرت وقتی جانکاه تر می شود که به یاد بیاوریم این طلاب شهید از جانبازان و دلسوختگانی بودند که عمده وقتشان را صرف محروم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سینه طلاب جهادی آماج تیر مزدوران صهیون _ سعودی است

سینه طلاب جهادی آماج تیر مزدوران صهیون _ سعودی است