مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 15:122022-04-09اقتصادي

عملکرد مطلوب اصناف گیلان در دریافت QR code/ واکسیناسیون جدی گرفته شود


استاندار گیلان با اشاره به عملکرد مطلوب اصناف استان در واکسیناسیون و دریافت QR code، گفت: واکسیناسیون در همه بخش ها باید جدی گرفته شود.

- به گزارش، اظهار کرد: بی توجهی برخی شهروندان به رعایت دستور العمل های بهداشتی سبب شده در گذشته با موج های کرونایی مواجه شویم.

وی بر ضرورت تشدید نظارت ها بر اجرای دقیق دستور العمل ها اشاره کرد و افزود: توجه به واکسیناسیون به ویژه دُز سوم باید در دستور کار قرار گیرد به ویژه در میان اصناف و بازاریان.

استاندار گیلان با اشاره به عملکرد خوب اصناف استان در واکسیناسیون و ثبت نام در سامانه نشان سلامت و دریافت QR Code، تصریح کرد: یکی از گلایه های ما از افرادی است که از تزریق واکسن کرونا اجتناب می کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه این افراد سلامت دیگران را به خطر می اندازند، افزود: دستگاه های اجرایی باید گزارشی از میزان واکسیناسیون کارکنان خود را به ستاد مدیریت کرونا استان گیلان ارائه دهند.

عباسی با تأکید بر اینکه رسانه ها با تولید محتوا در راستای اقناع سازی افکار عمومی اقدام کنند، اضافه کرد: توجه به واکسیناسیون در همه دستگاه ها و ادارات به ویژه مراکز آموزشی باید با جدیت دنبال شود.

وی با بیان اینکه باید از ظرفیت روحانیون و ائمه جمعه و مبلغان دینی در ایام ماه مبارک رمضان استفاده شود، گفت: در صورت نیاز تعداد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد مطلوب اصناف گیلان در دریافت QR code/ واکسیناسیون جدی گرفته شود

عملکرد مطلوب اصناف گیلان در دریافت QR code/ واکسیناسیون جدی گرفته شود