مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 13:572022-04-09اقتصادي

42 هزار حامی از ایتام و فرزندان محسنین در گیلان حمایت می کنند


مدیر کل کمیته امداد گیلان با اشاره به حمایت 42 هزار حامی از ایتام و فرزندان محسنین در این استان، گفت: در سال گذشته این افراد بیش از 73 میلیارد ریال کمک کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عباس اهرابی ظهر شنبه در گفتگو با رسانه ها با اشاره به اینکه یافتن حامی برای ایتام و فرزندان محسنین یکی از برنامه ها و اولویت های کمیته امداد است، اظهار کرد: در حال حاضر 42 هزار نفر به عنوان حامی از سه هزار و 395 نفر از ایتام و فرزندان محسنین حمایت می کنند.

مدیر کل کمیته امداد گیلان با اشاره به اینکه همچنان 830 نفر از ایتام و فرزندان محسنین در استان چشم انتظار حامی هستند، گفت: کمک هزینه معیشتی و درمانی، تحصیلی و مسکن ایتام و فرزندان محسنین توسط حامیان برطرف می شود.

وی با بیان اینکه سرانه نقدی دریافت هر فرزند یتیم و فرزندان محسنین به ترتیب حدود 500 و 200 هزار تومان است، بیان کرد: حامیان بیش از 73 میلیارد تومان طی سال گذشته به فرزندان معنوی خود اهدا کرده اند.

اهرابی ادامه داد: بیش از 44 میلیارد تومان از میزان کمک های اهدایی حامیان در سال جاری نقدی و مابقی نیز غیر نقدی بوده است.

وی با دعوت از همه نیکوکاران و خیران برای حمایت از یک یا چند فرزند معنوی، تصریح کرد: این افراد می توانند با ثبت نام در ekram.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

42 هزار حامی از ایتام و فرزندان محسنین در گیلان حمایت می کنند

42 هزار حامی از ایتام و فرزندان محسنین در گیلان حمایت می کنند