مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 13:472022-04-09اقتصادي

متقاضیان واجد شرایط نهضت ملی مسکن شناسایی شدند


معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی از شناسایی متقاضیان واجد شرایط برای حضور در نهضت ملی مسکن و نحوه افتتاح حساب در بانک عامل و واریز آورده خبر داد.

- ، محمود محمودزاده دقایقی پیش در برنامه زنده تلویزیونی در مورد آخرین وضعیت متقاضیان نهضت ملی مسکن گفت: بر اساس اعلامی که از 28 مهرماه سال گذشته تا آخرین ساعات سال 1400 انجام شد، نزدیک به 5 میلیون و 420 هزار متقاضی در سامانه مسکن حمایتی ثبت نام کردند.

بر اساس اولین پالایشی که صورت گرفت از این تعداد بیش از دو میلیون و 300 هزار متقاضی واجد شرایط تشخیص داده شدند که برای کنترل سابقه سکونت آنها به کارتابل ادارات کل راه و شهرسازی استان ها و شرکت های عمران شهرهای جدید ارسال شد.

محمودزاده ادامه داد: با ارسال پیامک از سوی ادارات کل استان ها، متقاضیان فراخوان شده و شرط سکونت در شهر مورد تقاضا برای آنها کنترل می شود.

متقاضیان بر اساس لیست موجود اقدام به تکمیل مدارک می کنند و پس از تکمیل مدارک از طریق سامانه برای آنها حساب بانکی باز می شود.

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی تأکید کرد: متقاضیان واجد شرایط باید مبلغ ورودی مورد نظر را در حساب افتتاح شده واریز کنند تا به پروژه در حال اجرا یا آماده شروع معرفی شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متقاضیان واجد شرایط نهضت ملی مسکن شناسایی شدند

متقاضیان واجد شرایط نهضت ملی مسکن شناسایی شدند