مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 13:372022-04-09اقتصادي

2.3میلیون متقاضی نهضت ملی مسکن پایش شدند


معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی گفت: متقاضیان مسکن ملی پس از تکمیل مدارک و تایید شرط سکونت برای افتتاح حساب به بانک عامل معرفی شده و باید آورده اولیه خود را در 5 قسط واریز کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، محمود محمودزاده در ارتباط زنده با شبکه خبر با اشاره به آمار ثبت نام نهضت ملی مسکن گفت: از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن تا کنون 2.

3 میلیون نفر مراحل پایش اولیه را گذراندند که باید با مراجعه به ادارات معرفی شده در پیامک، مدارک خود از جمله مدارک سکونت 5 ساله در شهر ورد تقاضا را ارائه کنند.

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی در بیان روند پیش روی متقاضیان گفت: متقاضیان پس از تکمیل مدارک و تایید شرط سکونت برای افتتاح حساب به بانک عامل مربوط معرفی شده و باید آورده اولیه خود را در 5 قسط واریز کنند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه پس از واریز آورده اولیه فرایند ساخت مسکن شروع می شود، گفت: 5 قسط آورده متقاضیان به ترتیب پس از افتتاح حساب، پس از تکمیل فنداسیون، پس از تکمیل اسکلت، پس از تکمیل سفت کاری و پس از اتمام نازک کاری دریافت می شود.

وی ادامه داد: مبلغ آورده هر متقاضی بسته به شهر مورد تقاضا متفاوت است و این مبلغ از کسر تسهیلات هر واحد مسکونی از هزینه ساخت به دست می آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2.3میلیون متقاضی نهضت ملی مسکن پایش شدند

2.3میلیون متقاضی نهضت ملی مسکن پایش شدند