مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 13:322022-04-09اقتصادي

شیراز سال گذشته با کمترین تنش بی آبی مواجه بود


مدیر دفتر مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب شیراز مدعی شد که سال گذشته در این کلانشهر با کمترین تنش ناشی از بی آبی مواجه بودیم.

- علی نوروزی گفت: با توجه به اقدامات اجرایی شده توسط آبفا، سال 1400، در محدوده تحت مدیریت شرکت آبفای شیراز شاهد کمترین میزان تنش آبی نسب به سال های قبل از آن بودیم.

به نقل از روابط عمومی آبفا شیراز، نوروزی با بیان اینکه سال گذشته تماس های اتفاقاتی شرکت آبفای شیراز حدود 70 درصد کاهش داشت، گفت: این آمار براساس تعداد تماس های ورودی در ماه های پرتنش سال 1400 و مقایسه آن با تعداد تماس های مدت مشابه سال 1399، محاسبه شده است.

نوروزی با طرح این موضوع که شاهد ارتقاء کیفی خدمات ارائه شده از سوی شرکت آبفای شیراز طی سال گذشته بودیم، گفت: با توجه به آمارها، سال 1400 نسبت به سال قبل از آن، میزان رضایت مندی مشترکین نسبت به نحوه عملکرد و خدمت گذاری بیش از 95 درصد افزایش داشته که این آمار مرهون عملکرد مجموعه و پیگیری های مجدانه از سوی مدیر واحد نسبت به درخواست های ثبتی است.

این مقام مسئول در آبفای شیراز همچنین گفت: طی سال 1400 بیش از 900 مورد گزارش پیرامون مسائل مرتبط با آب و فاضلاب اعم از مصرف بی رویه آب، نصب انشعاب غیرمجاز، هدر رفت آب و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیراز سال گذشته با کمترین تنش بی آبی مواجه بود

شیراز سال گذشته با کمترین تنش بی آبی مواجه بود