مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 12:072022-04-09اقتصادي

معرفی محصولات دانش بنیان استان قزوین در «دریچه»


مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: مستند «دریچه» با هدف معرفی نهادهای فعال در زمینه تولید محصولات دانش بنیان و جذب سرمایه گذار برای تولیدات در حال تولید است.

- قزوین-مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: مستند دریچه با هدف معرفی نهادهای فعال در زمینه تولید محصولات دانش بنیان و جذب سرمایه گذار برای تولیدات در حال تولید است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر علی رحیمی اظهار کرد: مستند گزارشی دریچه با هدف معرفی نهادهای فعال در زمینه تولید محصولات دانش بنیان و همچنین جذب سرمایه گذار برای تولید این محصولات و حمایت های مادی جهت رشد تولید داخل در معاونت فضای مجازی شبکه قزوین در حال تولید است.

مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: این مستند گزارشی در بخش های مختلف درباره محصولات دانش بنیانی که در پارک علم و فناوری، دانشگاه ازاد اسلامی و دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) استان قزوین تولید می شود، گزارش های کوتاهی به مدت 2 دقیقه تولید می کند.

وی افزود: دریچه با دانشجوها و افرادی که به عنوان تولید کننده در این زمینه فعالیت می کنند مصاحبه می کند و پایان نامه های دانشجویی برتر استان را در این زمینه مورد بررسی قرار می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی محصولات دانش بنیان استان قزوین در «دریچه»

معرفی محصولات دانش بنیان استان قزوین در «دریچه»