مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 12:072022-04-09سياسي

توسعه گلخانه های هیدروپونیک در هرمزگان با جدیت پیگیری شود


نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: توسعه گلخانه های هیدروپونیک در استان هرمزگان مورد تاکید جهاد دانشگاهی باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس،  حجت الاسلام محمد عبادی زاده ظهر امروز در دیدار با رییس و کارکنان جهاد دانشگاهی که در دفتر امام جمعه بندرعباس برگزار شد، با اشاره به علاقه مندی خود به برگزاری جلسات متعدد با جامعه دانشگاهی و نخبگانی، اظهار کرد: جهاد دانشگاهی با توجه به رسالت خود که دارای تنوع ماموریتی زیادی هم است، می تواند نقش مهمی را در تحقق شعار سال ایفا کند.

وی، با اشاره به شعار سال، عنوان کرد: دانش بنیان بودن به همراه اشتغال زایی دو فاکتور اصلی حوزه تولید است، یعنی می توان گفت که اشتغال زایی نگاه کاربردی به حوزه تولید و دانش است.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، توسعه دانش در حوزه های کاربردی و عملیاتی را مورد تاکید قرار داد و ابراز کرد: دانش باید متناسب با نیاز جامعه رشد و حرکت کند تا راه حلی برای مسائل و چالش ها ارائه شود.

ارتباط با صنعت از حالت شعار خارج شود حجت الاسلام عبادی زاده، با اشاره به لزوم تقویت فعالیت جهاد دانشگاهی در 2 حوزه ارتباط با صنعت و کمک به نهادهای حاکمیتی، خاطرنشان کرد: جهاد دانشگاهی باید ارتباط با صنعت را از حالت شعار خارج کند و اقدام به ارائه گزارش آماری کند تا مشخص شود هر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه گلخانه های هیدروپونیک در هرمزگان با جدیت پیگیری شود

توسعه گلخانه های هیدروپونیک در هرمزگان با جدیت پیگیری شود