مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 10:572022-04-09دانش

انتخاب کتاب عضو هیئت علمی دانشگاه تبریز به عنوان کتاب برتر سال


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، کتاب بلورشناسی نوری با نگرشی ویژه بر بافت سنگ ها تألیف رباب حاجی علی اوغلی، دانشیار گروه علوم زمین دانشگاه تبریز به عنوان کتاب برتر سال کشور در زمینه زمین شناسی، - کتاب دانشیار دانشکده علوم طبیعی دانشگاه تبریز به عنوان کتاب برتر سال کشور در زمینه زمین شناسی، بلورشناسی و کانی شناسی انتخاب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، کتاب بلورشناسی نوری با نگرشی ویژه بر بافت سنگ ها تألیف رباب حاجی علی اوغلی، دانشیار گروه علوم زمین دانشگاه تبریز به عنوان کتاب برتر سال کشور در زمینه زمین شناسی، بلورشناسی و کانی شناسی انتخاب شد.

این کتاب که بنا به انتخاب انجمن های زمین شناسی ایران و بلورشناسی و کانی شناسی ایران، حائز این عنوان شده، در سال 1399 از سوی انتشارات دانشگاه تبریز منتشر شده است.

رباب حاجی علی اوغلی، دانشیار گروه علوم زمین است.

چاپ و انتشار 57 مقاله در مجلات علمی - پژوهشی معتبر داخلی و خارجی از جمله سوابق علمی و پژوهشی این استاد دانشگاه تبریز است.

یادآور می شود، از مؤلف این کتاب در بیست و چهارمین همایش انجمن زمین شناسی ایران و بیست و نهمین همایش انجمن بلورشناسی و کانی شناسی ایران با اهدای تندیس و لوح تقدیر قدردانی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب کتاب عضو هیئت علمی دانشگاه تبریز به عنوان کتاب برتر سال

انتخاب کتاب عضو هیئت علمی دانشگاه تبریز به عنوان کتاب برتر سال