مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 10:472022-04-09سياسي

حوزه گردشگری یکی از پیشران های پیشرفت و تحول در شهرضا است


شهرضا _ فرماندار شهرستان شهرضا گفت: حوزه گردشگری یکی از پیشران های پیشرفت و تحول در شهرضا است.

- با بیان اینکه یکی از محورهای توسعه و پیشرفت جوامع حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری است، اظهار داشت: در سال های اخیر توجه ویژه ای به حوزه میراث فرهنگی شده است.

وی با بیان اینکه ایران فرهنگی مملو از ذخایر و میراث فرهنگی و گردشگری و آداب و رسوم کهن است، افزود: در شهرستان های جنوب استان اصفهان به ویژه شهرضا این ظرفیت ها در کنار هم جمع شده اند.

فرماندار شهرضا با بیان اینکه شهرضا پیشران در گردشگری مذهبی و دفاع مقدس است، بیان کرد: وجود پیکر سرداران نام آور در شهرضا و در رأس آنها سردار خیبر شهید همت گردشگری دفاع مقدس را در این شهر فراهم آورده است.

وی با بیان اینکه یکی از افتخارات این شهر وجود امامزادگان واجب التعظیم است، اضافه کرد: در کنار فرهنگ و تاریخ غنی و ادبیات سرشاری که در این شهرستان بوده، ظرفیت های خوبی نیز در حوزه گردشگری و میراث فرهنگی وجود دارد.

جعفری با اشاره بع اینکه در شهرضا بیش از 100 سال از تاریخ تأسیس شهرداری و فرمانداری گذشته و بیش از یک قرن سابقه حکمرانی در تاریخ این شهرستان نهفته است، بیان داشت: کاروانسراهایی که از عهد صفویه در این شهرستان ساخته شده است همچون نگینی در شهرستان می درخشد و نشان دهنده قدمت تاریخی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوزه گردشگری یکی از پیشران های پیشرفت و تحول در شهرضا است

حوزه گردشگری یکی از پیشران های پیشرفت و تحول در شهرضا است