مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 06:422022-04-09سياسي

تاکید نماینده سراوان بر حل مشکلات بهداشت و درمان حوزه انتخابیه خود


نماینده مردم سراوان ، سیب، سوران و مهرستان در مجلس گفت: با جدیت به دنبال رفع مشکلات حوزه بهداشت و درمان حوزه انتخابیه هستم که البته وزارت بهداشت باید با تخصیص امکانات و اعتبار درصدد رفع آنها برآید.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان نماینده مردم سراوان ، سیب، سوران و مهرستان در مجلس گفت: با جدیت به دنبال رفع مشکلات حوزه بهداشت و درمان حوزه انتخابیه هستم که البته وزارت بهداشت باید با تخصیص امکانات و اعتبار درصدد رفع آنها برآید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- ملک فاضلی به اقدامات صورت گرفته در حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و گفت: با تلاش های انجام شده بیمارستان ایرانمهر راه اندازی شد و البته باید تجهیزات کافی و نیروی انسانی به ویژه پزشک متخصص رادیولوژیست آن تامین شود.

وی افزود: شهرستان ایرانمهر به شدت نیازمند پزشک متخصص رادیولوژیست است و قطعا یک رادیولوژیست برای یک شهرستان کافی نبوده لذا مردم برای انجام سونوگرافی و تصویربرداری به زاهدان مسافت طولانی را طی می کنند تا معاینات پزشکی را انجام دهند.

این نماینده مردم در مجلس گفت: بیمارستان 32 تختخوابی شهرستان سوران به 64 تخت ارتقا پیدا کرد و احتمالا فاز نخست این بیمارستان در 6 ماه آینده به بهره برداری برسد ضمن اینکه بایستی امکانات پزشکی و نیروی انسانی آن تامین شود تا جمعیت 100 هزار نفری را تحت پوشش و ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید نماینده سراوان بر حل مشکلات بهداشت و درمان حوزه انتخابیه خود

تاکید نماینده سراوان بر حل مشکلات بهداشت و درمان حوزه انتخابیه خود