مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 فروردین 1401 ساعت 14:522022-04-08سياسي

تکمیل خط انتقال سد خاییز برای تامین آب نخیلات تنگستان پیگیری شود


مسئله تکمیل خط انتقال آب سد خاییز برای نخیلات تنگستان که انتظار چند ده ساله کشاورزان است پیگیری شود.

- ، حجت اسلام حبیب پهلو زاده در خطبه های این هفته شهر اهرم اظهار داشت: لازم است از فرصت بی بدیل ماه مبارک رمضان برای قرائت قرآن و مناجات استفاده کرد و از گناهان پرهیز کنیم که هر گناهی شعله آتشی است در باغ اعمال که همه اعمال را از بین می برد.

امام جمعه اهرم افزود: تلاوت مستمر و انس با قرآن غفلت را از دل های ما می برد و شرط دستیابی به معارف قرآن هم دل پاک است که جوانان الحمدلله این ظرف قلب آنها آماده دریافت معارف است و لازم است که با تشویق نوجوانان و جوانان و برنامه های جذاب و مناسب این قشر این فضای نورانی را ترویج بدهید.

وی گفت: دین اسلام دین ابدی است و جوان امروز اگر سوالی دارد اگر شبهه ای دارد اگر طالب معنویت است اگر طالب ابدیت است همه و همه در محضر قرآن به دست خواهد آورد.

امام جمعه اهرم بیان کرد: با توجه به شعار سال که بر مسئله گسترش تولیدات دانش بنیان تاکید شده است لازم است در استان بوشهر که عمدتاً مردم با کشاورزی و دریا سروکار دارند لازم است نسبت به مساله کشاورزی نکاتی را عرض کنیم.

وی ادامه داد: مصرف 90 درصدی آب در حوزه کشاورزی ایران را پنجمین کشور پرمصرف آب در حوزه کشاورزی قرار داده در حالی که در دنیا 30 درصد آب برای حوزه کشاور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل خط انتقال سد خاییز برای تامین آب نخیلات تنگستان پیگیری شود

تکمیل خط انتقال سد خاییز برای تامین آب نخیلات تنگستان پیگیری شود