مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 فروردین 1401 ساعت 14:522022-04-08پزشكي

افزایش موارد بستری کرونا در فارس


طی روزهای اخیر و به استناد آمارهای وضعیت شیوع کرونا در استان فارس، شاهد افزایش موارت بستری به دلیل ابتلا به کووید-19 در این استان هستیم.

- براساس گزارش آماری از آخرین وضعیت شیوع کرونا در استان فارس، تعداد مبتلایان روزانه این بیماری و بیماران نیازمند به خدمات بستری در فارس، روند افزایشی به خود گرفته و در این بین تعداد بیماران مواجه با وضعیت وخیم جسمی نیز نسبت به تعداد کل بیماران، عدد بالایی را نشان می دهد.

آخرین گزارش اماری از وضعیت شیوع کرونا در فارس، حاکیست که تاکنون 623 هزار و 583 بیمار مثبت با انجام بیش از 2 میلیون و 113 هزار تست مولکولی و سریع، در این استان شناسایی شده است.

براساس همین گزارش، با بستری 72 بیمار جدید طی 24 ساعت گذشته، هم اکنون 391 بیمار مثبت و مشکوک دارای علایم در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد، 59 بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی، در بخش های ICU، مراقبت های ویژه درمانی دریافت می کنند.

در 24 ساعت گذشته دو مورد جدید فوتی کووید19 در فارس ثبت شده و مجموع جان باختگان ناشی از کووید19 از ابتدای شیوع بیماری تاکنون به هشت هزار و چهار نفر رسید.

همچنین از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون 613 هزار و 28 هم استانی مبتلا به کووید19 بهبود یافته که از بیمارستان ها ترخیص شده و یا از ایزوله خانگی خارج شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش موارد بستری کرونا در فارس

افزایش موارد بستری کرونا در فارس