مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 فروردین 1401 ساعت 13:572022-04-08سياسي

اعتبار 74 میلیادی برای امور بانوان البرز تصویب شد


معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: در سفررییس جمهور دولت مردمی به البرز 74 میلیارد تومان برای امور بانوان از جمله اشتغال، ایجاد گرمخانه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فردیس، انسیه خزعلی، معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده، در حاشیه سفر به شهرستان فردیس که صبح امروز جمعه 19 فروردین انجام شد، گفت: تخصیص بودجه برای امور بانوان در سفرهای استانی رییس جمهور، اقدامی جدید و بی سابقه در دولت هاست که توسط دولت مردمی آیت الله رییسی در جهت حمایت از بانوان آغاز شده است.

امیدواریم با همتی که استاندار و بانوان البرزی دارند، اعتبار فوق تخصیص پیدا کند و آثارش در صحنه عمل و میدان در جهت رفع مشکلات و تحول در امور بانوان دیده شود.

  وی در خصوص بازدید از بند نسوان زندان شهیدکچویی فردیس، گفت: آسیب هایی که بانوان زندانی با آن مواجه هستند، تاسف بار است.

برخی آسیب ها را می توان با اقدامات پیشگیرانه و افزایش سطح آگاهی از طریق آموزش و پرورش، فرهنگسراها و غیره به بانوان و دختران آموزش داد و از بروز آسیب ها پیشگیری کرد.

این مقام مسؤول با بیان اینکه بسیاری از مشکلات بانوان به کمک خودشان و بانوان خیر مرتفع خواهد شد، گفت: قرار شد به آزادی برخی زندانیان کمک کنیم و البته در شرایطی که تحت نظر باشند و برای اصلاح آسیبی که متوجهشان بوده، اقدامات ل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبار 74 میلیادی برای امور بانوان البرز تصویب شد

اعتبار 74 میلیادی برای امور بانوان البرز تصویب شد