مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 فروردین 1401 ساعت 13:372022-04-08سياسي

انفاق و کمک به محرومان یکی از مهمترین کارها در ماه رمضان است


کسی از همه زندگی زیباتری دارد که معاش غیرخودش در کنار زندگی خودش زیباتر می شود و دیگران از پرتو او زندگی خوبی داشته باشند؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، امام جمعه اصفهان، ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته اصفهان در بیان صفات مؤمن اظهار کرد: به قول امام رضا روزه گرفتن و افطار کردن توفیق الهی است؛ کسانی که روزه خواری می کنند از توفیق و سایه رحمت خدا بیرون رفته اند؛ البته اگر برای کسی واقعا ضرر دارد نباید روزه بگیرد و این را هم یک متخصص باید به او بگوید.

وی با اشاره به روایتی از امام رضا(ع) بیان کرد: کسی از همه زندگی زیباتری دارد که معاش غیرخودش هم در کنار زندگی خودش زیباتر می شود و دیگران از پرتو او زندگی خوبی داشته باشند؛ به همین دلیل یکی از مهمترین کارها در ماه رمضان، انفاق و کمک کردن به محرومان است.

آیت الله طباطبایی نژاد به شهادت 2 طلبه جهادی در مشهد هم اشاره و تصریح کرد: قطعا این کار به دست دشمنان مسلمانان انجام شده است و باید مراقب اختلاف افکنی دشمنان بین ملت ایران و افغانستان باشیم.

امام جمعه اصفهان با اشاره به سالروز پنجم رمضان هم گفت: در 5 رمضان 57 جمعی از علما از جمله آیت الله خادمی، از خانه های خود بیرون آمدند و علیه رژیم شاه تظاهرات کردند که به آن ها تیراندازی شد و چند تن ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انفاق و کمک به محرومان یکی از مهمترین کارها در ماه رمضان است

انفاق و کمک به محرومان یکی از مهمترین کارها در ماه رمضان است