مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 فروردین 1401 ساعت 13:272022-04-08سياسي

عوامل تکفیری حادثه مشهد مقدس به سزای اعمالشان برسند


امام جمعه موقت ورامین با تاکید بر اینکه دشمن نمی تواند چهره نورانی شهدای فاطمیون را مخدوش کند گفت: عوامل تکفیری حادثه مشهد مقدس به سزای اعمالشان برسند.

- ورامین- امام جمعه موقت ورامین با تاکید بر اینکه دشمن نمی تواند چهره نورانی شهدای فاطمیون را مخدوش کند، گفت: عوامل تکفیری حادثه مشهد مقدس به سزای اعمالشان برسند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازذره ای از این دستاورد بزرگ عقب نشینی نکرده و باید با قدرت این مسیر ادامه پیدا کند.

محمودی با اشاره به 20 فروردین به نام روز هنر انقلاب اسلامی گفت: سالروز شهادت آوینی در این روز می باشد درود می فرستیم بر شهدای هنرمندی که صداقت خود را در عرصه هنر با خون امضا کردند، هنر واقعی را به دیگران آموختند این روز را به هنرمندان بسیجی تبریک عرض می کنیم و از جوانان هنرمند انقلابی درخواست داریم راه شهید آوینی را با قدرت ادامه دهند و اجازه فرصت طلبی را از برخی سلبریتی ها و هنرمندان ماهای غیرمتعهد سلب کنند، باید به برکت خون های شهدا هنر واقعی بروز و ظهور پیدا کند.

وی با اشاره به قرار گرفتن در آستانه دهم ماه مبارک رمضان و سالروز رحلت بانوی بزرگ اسلام حضرت خدیجه گفت: آن بانوی بزرگ اولین کسی بود که از زنان به پیامبر ایمان آورد و درس های بزرگ زندگی آن بانو فراوان است ولی یکی از بارزترین آنها درس انفاق و ایثار است که تمام اموال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عوامل تکفیری حادثه مشهد مقدس به سزای اعمالشان برسند

عوامل تکفیری حادثه مشهد مقدس به سزای اعمالشان برسند