مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 فروردین 1401 ساعت 08:222022-04-08اقتصادي

قیمت گوشت گوسفندی در استان سمنان 160 هزار تومان تعیین شد


قیمت گوشت گوساله کیلویی 155 هزار تومان و گوشت گوسفندی کیلویی 160 هزار تومان تعیین شده است.

- ، ضمن اشاره به افزایش قیمت گوشت در ایام ابتدای سال جاری، تاکید کرد: قیمت گوشت قدری برای ما دغدغه ایجاد کرده بود اما مصوب شد که قیمت گوشت گوساله کیلویی 155 هزار تومان و گوشت گوسفندی کیلویی 160 هزار تومان تعیین شود.

وی افزود: در صورتی که قیمت گوشت از این میزان در سراسر استان سمنان بالاتر فروخته شود، برخورد تعزیری با افراد متخلف خواهد شد لذا همه ملزم به رعایت قیمت های مصوب هستند.

رییس سازمان صمت استان سمنان با بیان اینکه قیمت صیفی جات نیز در استان افزایش یافته است، تاکید داشت: استانداری دستوراتی را در این زمینه به جهاد کشاورزی داده است لذا امیدواریم با این تمهیدات شاهد تنظیم بازار انواع صیفی جات نیز باشیم.

تشنه دل با بیان اینکه اقلام مرتبط با گوشت مرغ نیز مورد بررسی قرار گرفته است، گفت: با توجه به نوساناتی که در استان های مجاور شاهد هستیم بیم این می رود که مرغ از استان خارج شود لذا نشست هایی برگزار شده و تمهیداتی اندیشیده می شود که پشتیبانی امور دام ذخایر خود را بیشتر کنند.

وی افزود: اقلام اساسی مورد نیاز مردم به خوبی در استان تأمین شده است لذا مشکلی برای مردم پیش نخواهد آمد اما از مردم می خواهیم موارد گران فروشی، کم فروشی و تخلفات را به س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت گوشت گوسفندی در استان سمنان 160 هزار تومان تعیین شد

قیمت گوشت گوسفندی در استان سمنان 160 هزار تومان تعیین شد