مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 فروردین 1401 ساعت 22:522022-04-07بين الملل

نماینده سازمان ملل درباره شهر بوچا اوکراین: وحشتناک است


گریفیتس یک گور دسته جمعی با اجساد پیچیده شده در پلاستیک، ده ها آپارتمان و خانه ویران شده و ماشین های سوخته در خیابان های بوچا مشاهده کرد.

- نماینده سازمان ملل درباره شهر بوچا اوکراین: وحشتناک است دوجاریک افزود: گریفیتس یک گور دسته جمعی با اجساد پیچیده شده در پلاستیک، ده ها آپارتمان و خانه ویران شده و ماشین های سوخته در خیابان های بوچا مشاهده کرد.

سخنگوی سازمان ملل اعلام کرد مارتین گریفیتس هماهنگ کننده امور اضطراری سازمان ملل مشاهداتش از بوچای اوکراین را وحشتناک توصیف کرد.

استفان دوجاریک سخنگوی سازمان ملل روز پنجشنبه به وقت محلی در جمع خبرنگاران با توصیف سفر هماهنگ کننده امور اضطراری سازمان ملل به اوکراین گفت: گریفیتس امروز از بوچا و ایرپین بازدید و مشاهدات خود را وحشتناک توصیف کرد.

دوجاریک افزود: گریفیتس یک گور دسته جمعی با اجساد پیچیده شده در پلاستیک، ده ها آپارتمان و خانه ویران شده و ماشین های سوخته در خیابان های بوچا مشاهده کرد.

به گفته وی، گریفیتس درخواست دبیرکل را برای انجام تحقیقات مستقل و فوری جهت تضمین پاسخگویی موثر را تکرار و بر تعهد سازمان ملل در کمک به حفاظت از غیرنظامیان و رسیدگی به همه افرادی که به کمک های بشردوستانه فوری نیاز دارند، تاکید دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده سازمان ملل درباره شهر بوچا اوکراین: وحشتناک است

نماینده سازمان ملل درباره شهر بوچا اوکراین: وحشتناک است