مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 فروردین 1401 ساعت 18:172022-04-07ورزشي

واکنش علی دایی به شایعه کراوات در مراسم فیفا: هیچ بحثی با سفیر ایران در قطر نداشتم


طی چند ساعت اخیر در کانال های ورزشی و بعضا سیاسی،  شایعه ای مبنی بر درخواست سفیر ایران در قطر از علی دایی برای بازکردن کراوات قبل از حضور روی سن ، - حضور علی دایی اسطوره فوتبال ایران در مراسم قرعه کشی جام جهانی قطر به دعوت فیفا، بازتاب گسترده ای در رسانه های منطقه و شبکه های اجتماعی داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، بازتاب مثبت این حضور افتخارآفرین علی دایی که یکی از مشاهیر بزرگ تاریخ فوتبال آسیا محسوب می شود، اخبار و تصاویر جذاب متعددی به دست رسانه ها داد، اما در این میان برخی خبرسازی ها و حواشی عجیب و تاییدنشده هم منتشر شد که حاکی از برخورد این چهره بین المللی ورزش ایران با سفیر کشورمان در دوحه بود.

طی چند ساعت اخیر در کانال های ورزشی و بعضا سیاسی، خبری مبنی بر درخواست سفیر ایران در قطر از علی دایی برای بازکردن کراوات قبل از حضور روی سن ، پخش شده است که شهریار فوتبال ایران در پیگیری خبرنگار تابناک، این اخبار را به طور کامل تکذیب کرد.

علی دایی با اشاره به جدا بودن محل استقرار مدعوین با برگزارکنندگان مراسم و مهمانان ویژه فیفا که قرار بود روی سن بایستند، توضیح داد که اصلا دیدار و گفت وگویی با سفیر نداشته است و چنین درخواستی از او نشده است چراکه او به همراه سایر مهمانان ویژه مراسم قرعه کشی، پشت سن حاضر بوده و قبل از شروع مراسم ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش علی دایی به شایعه کراوات در مراسم فیفا: هیچ بحثی با سفیر ایران در قطر نداشتم

واکنش علی دایی به شایعه کراوات در مراسم فیفا: هیچ بحثی با سفیر ایران در قطر نداشتم