مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 فروردین 1401 ساعت 16:372022-04-07سياسي

22 شهید قرآنی در شهرستان خلخال شناسایی شده اند


22 شهید والامقام قرآنی در شهرستان خلخال احصا و شناسایی شده اند.

- خبرنگار مهر ، سید عیسی کریم پور عصر پنجشنبه در جلسه ستاد برگزاری نخستین یادواره شهدای قرآنی خلخال اظهار کرد: نخستین یادواره شهدای قرآنی این شهرستان در روستای قرآنی اندبیل این شهرستان و در ماه مبارک رمضان امسال برگزار می شود.

وی تصریح کرد: 22 شهید والامقام قرآنی در شهرستان خلخال احصا و شناسایی شده و مراسم یادواره شهدای قرآنی همزمان با برگزاری مراسم کشوری محفل انس با قرآن دوازدهم ماه مبارک رمضان امسال در محل عباسیه روستای قرآنی اندبیل خلخال برگزار می شود.

بخشدار مرکزی خلخال با اشاره با حضور 3 سردار از فرماندهان سپاه کشور در این مراسم خواستار همکاری و هماهنگی همه دستگاه های اجرایی عضو ستاد برگزاری مراسم و آیین های ملی و مذهبی شهرستان در برگزاری هر چه بهتر و باشکوه تر این مراسم شد.

کریم پور گفت: با توجه به انتخاب روستای اندبیل از توابع بخش مرکزی خلخال به عنوان یکی از معدود روستاهای قرآنی کشور در سال 1400، این روستا برای میزبانی این برنامه ملی انتخاب شده و در کنار برگزاری مراسم یادواره شهدا و محفل انس با قرآن، نمایشگاه آثار خطی و قرآنی هنرمندان قرآنی این شهرستان در جوار این مراسم برپا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

22 شهید قرآنی در شهرستان خلخال شناسایی شده اند

22 شهید قرآنی در شهرستان خلخال شناسایی شده اند