مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 فروردین 1401 ساعت 13:572022-04-07ورزشي

100 میلیارد تومان برای اشتغال زنان کار در دلفان اختصاص پیدا کرد


نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی گفت: در سفر رییس جمهور به لرستان، 100 میلیارد تومان برای اشتغال زنان کار در شهرستان دلفان اختصاص پیدا کرد.

- ، یحیی ابراهیمی امروز پنج شنبه در نشست با سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان با اشاره اینکه دغدغه اصلی ما معیشت و اشتغال مردم است گفت: در استان لرستان باید توجه بیشتری به بخش کشاورزی و زیربخش های آن و حوزه معدن شود چرا که لرستان دارای قابلیت ها و پتانسیل های لازم برای انجام کارهای دانش بنیان با هدف توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال است.

وی با اشاره به رفع مشکل اشتغال زنان کار در نورآباد بیان داشت: از محل سفر رییس جمهور به لرستان 100 میلیارد تومان برای اشتغال زنان کار در دلفان اختصاص یافته که باید اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان به جد پیگیری کند و به نتیجه برسد.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کارگروه اشتغال استان باید بیشتر از گذشته فعال شود عنوان کرد: پیگیری برای اختصاص اعتبارات لازم برای ایجاد طرح های جدید و اقتصادی انجام شده که امیدوارم به زودی به استان اختصاص یابد.

ابراهیمی در ادامه به پیگیرهای صورت گرفته در خصوص ایجاد مجموعه های ورزشی کارگری در سلسله و دلفان اشاره کرد و گفت: با وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی نشست هایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

100 میلیارد تومان برای اشتغال زنان کار در دلفان اختصاص پیدا کرد

100 میلیارد تومان برای اشتغال زنان کار در دلفان اختصاص پیدا کرد