مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 فروردین 1401 ساعت 13:422022-04-07سياسي

باید در کنار نماز و روزه به فکر خدمت به مردم نیز باشیم


نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: باید در ایام ماه مبارک رمضان در کنار دعا و روزه به فکر خدمت به مردم نیز باشیم چراکه این مردم بودند که انقلاب اسلامی را عزت مندانه تا به امروز نگه داشته اند.

-   مسعود پزشکیان روز پنجشنبه، 18 فروردین، در آیین تکریم و معارفه ی سرپرست سابق و شهردار جدید کلان شهر تبریز که با حضور مسئولین استانی در مرکز همایش های بین المللی تبریز برگزار شد، اظهار کرد: یک سازمان، اداره و نهاد زمانی می تواند در عملکرد خود ارتقا داشته باشد که نیروی انسانی آن سازمان تصمیم بگیرد در راستای پیشرفت و رشد حرکتی رو به جلو داشته باشد.

وی ادامه داد: اگر ما در طول ماه مبارک رمضان در داخل سازمان ها تصمیم بگیریم که در سال جدید یک گام به جلو حرکت کنیم، بسیاری از مشکلات سازمان حل می شود و در اثر این تصمیم می توانیم با مراجعه کنندگان به سازمان ها و ادارات به احترام و نرمی رفتار کنیم.

نماینده مردم تبریز آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در خاتمه تاکید کرد: امیدواریم شهردار جدید بتواند با تمام تلاش و قدرت برای حل مشکلات شهر قدم بردارد و با همکاری سایر مسئولین و اعضای شورای شهر مشکلات مردم را حل کند چرا که باید همه ی ما تلاش کنیم حق و حقوق کسانی را که صادقانه کار کرده و خدمت می کنند به آن ها بدهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید در کنار نماز و روزه به فکر خدمت به مردم نیز باشیم

باید در کنار نماز و روزه به فکر خدمت به مردم نیز باشیم