مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 فروردین 1401 ساعت 12:072022-04-07سياسي

لزوم برداشته شدن آمار جرم/ علت جرائم تعقیب شود


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: ما باید تلاش کنیم آمار و ارقام جرم برداشته شود، چه این جرائم عمدی و چه شبه عمد باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، آیت الله سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ظهر امروز در دیدار با هیأت امنای ستاد دیه استان با اشاره به کمک به آزادی زندانیان، اظهار داشت: یک کار یک نمونه از کارهای خیر است که در قرآن نیز به آن اشاره شده است.

وی دوران عمر را فرصتی دانست که خداوند به انسان محول کرده و تصریح کرد: خوش به حال آن هایی که از این فرصت حداکثر استفاده را می کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه برخی افراد عملی را انجام می دهند که لذتش تمام می شود ولی عقوبتش باقی می ماند، یادآور شد: برخی دیگر عملی را انجام می دهند که زحمتش تمام می شود ولی اجرش باقی می ماند.

عبادی با بیان اینکه کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد مطالبی نیست که در گزارش خلاصه شود، ادامه داد: گزارش جنبه کمی دارد ولی جنبه کیفی آن را ملائک محاسبه می کنند.

وی با بیان اینکه خدمت به نوع انسان و خوشحال کردن قلب یک انسان با زبان گفته می شود، افزود: خوشحال کردن قلب یک انسان از تعمیر کعبه معظمه با تمام حرمتش بالاتر است و تنها خداوند اجرش را می داند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم برداشته شدن آمار جرم/ علت جرائم تعقیب شود

لزوم برداشته شدن آمار جرم/ علت جرائم تعقیب شود