مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 فروردین 1401 ساعت 12:022022-04-07ورزشي

هنر انقلاب اسلامی زنده و دارای هویت جامع است


شهردار صدرا با بیان اینکه هنر انقلاب اسلامی، هنری زنده و پویا و دارای هویت جامع است، گفت: این هنر دارای قابلیت الگو شدن برای جهانیان خصوصا ملت های آزاده جهان است.

- بهزاد پرنیان پنج شنبه 18 فروردین در دیدار با مسئول سازمان بسیج هنرمندان فارس بیان کرد: چهره هایی نظیر شهید آوینی، هوشمندانه، با احساس مسئولیت و تعهد، هم ارزش این نعمت را نیک دانستند و هم از این عطیه خداوندی به شکل بهینه و با هدف صعود، عروج، کمال و بالندگی استفاده کردند.

شهردار صدرا با بیان اینکه هنر انقلاب اسلامی با ویژگی ها و مولفه های خود خاص انقلاب اسلامی ایران و الگوی آزادگان جهان و متعهد به حقیقت و آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی است، عنوان کرد: مجموعه شهرداری صدرا از همه ظرفیت ها و پتانسیل های خود برای اجرای برنامه های انقلابی به ویژه هفته هنر انقلاب اسلامی با محوریت گفتمان رهبر معظم انقلاب و دیدگاه های سید شهیدان اهل قلم شهید مرتضی آوینی در طول سال و مشارکت با سازمان بسیج هنرمندان، سپاه ناحیه حضرت امیرالمومنین( ع) و ستاد نماز جمعه صدرا استفاده خواهد کرد.

فرج زاده، رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری صدرا نیز در این نشست بیان کرد: با توجه به سیاستهای فرهنگی شهرداری صدرا از سال گذشته حرکت منسجمی در برای شناسایی هنرمندان شهر صدرا و شبکه سازی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنر انقلاب اسلامی زنده و دارای هویت جامع است

هنر انقلاب اسلامی زنده و دارای هویت جامع است