مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 فروردین 1401 ساعت 10:172022-04-07سياسي

باید از انحراف در حوزه ستایشگری اهل بیت (س) جلوگیری شود


رییس سازمان تبلیغات اسلامی قزوین گفت: حوزه ستایشگری اهل بیت یک حوزه ایمان آفرین است و باید از هرگونه انحراف در این زمینه جلوگیری شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر حجت الاسلام محمدجواد زهرایی در دومین نشست صمیمانه با مداحان جلسات ترحیم که چهارشنبه شب در سالن اجتماعات شهید سلیمانی سازمان تبلیغات اسلامی قزوین برگزار شد اظهار کرد: حوزه مدح اهل بیت تأثیر فوق العاده ای در قلوب مردم در هر قشر و هر باوری دارد و گاهاً همین مدح موجب جذب افراد مختلف به دین اسلام و تشیع شده است چرا که به طور مستقیم به روی فطرت افراد اثر می گذارند.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین مطرح کرد: زوایای اثر مدح اهل بیت حساسیت این موضوع را مشخص می کند و کار در این زمینه را نیز دشوار می سازد، گاهی از کنار مسائلی که به کا محول می شود به سادگی عبور می کنم در حالی که در موضوع ستایشگری باید به وظیفه خود نگاه ویژه ای داشته باشیم و عملکرد ما نسبت به هر قشر و هر فرد دیگری با دقت اتفاق بیفتد.

این مسئول تبیین کرد: اکثر مداحان به مأموریت خود اشراف دارند و به اینکه با چه هنری محبت اهل بیت را در دل مردم جا کنند می اندیشند و به همین علت اشعار و سبک های بسیار هنرمندانه و ظریفی را بر می گزینند ولی عده قلیلی نیز در این قشر هستند که بر اثر جایگاه خود واقف نیستند و به مداحی تنها به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید از انحراف در حوزه ستایشگری اهل بیت (س) جلوگیری شود

باید از انحراف در حوزه ستایشگری اهل بیت (س) جلوگیری شود