مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 فروردین 1401 ساعت 10:072022-04-07سياسي

مردم تخلفات اغذیه فروشان شهر یاسوج را در ماه مبارک رمضان اعلام کنند


معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکزکهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم تخلفات اغذیه فروشان شهر یاسوج را در ماه مبارک رمضان اعلام نمایند - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، به منظور ساماندهی فعالیت صنوف اغذیه فروشی و غذاخوری ها، نشستی در دادسرای عمومی و انقلاب یاسوج برگزار شد.

 حامد رهبر معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در این نشست گفت: با توجه به ساماندهی این صنوف در ماه مبارک رمضان به صورت نوبتی به فعالیت خود ادامه دهند و لازم است محل کسب خود را به صورت کامل استتار و با نصب پلاکارد فعالیت کنید.

 رهبر افزود: صنوف بستنی فروشان و کافه ها مقید به رعایت حرمت ماه مبارک رمضان بوده و از صبح تا اذان مغرب تعطیل، و پس از اذان مغرب شروع به کار کنید.

معاون دادستان مرکز استان با اشاره به اینکه برخی از همشهریان ممکن است توانایی روزه گرفتن را نداشته باشند شایسته است در معابر و انظار عمومی از روزه خواری پرهیز کنند، اظهار داشت: چنانچه فردی به صورت عمدی در معابر و انظار عمومی اقدام به روزه خواری کنید، برابر قانون با وی برخورد خواهد شد.

وی در پایان گفت: مردم می توانند تخلفات صنوف اغذیه فروشان، بستنی بندی ها و کافه ها را به شماره 09172109773 سامانه سامد دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان گزارش کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم تخلفات اغذیه فروشان شهر یاسوج را در ماه مبارک رمضان اعلام کنند

مردم تخلفات اغذیه فروشان شهر یاسوج را در ماه مبارک رمضان اعلام کنند